مادری كه یادی از او نشد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 135165
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



پخش زنده حرم
زیارت عاشورا

Music Code By: AvA

آپلود عکس رایگان

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

fal01 ابزار فال حافظ
فال حافظ

مشاهده و دریافت کد

http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
http://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.comhttp://www.abzarblog.com
ساخت لوگو

به عنوان یك فعال رسانه، تقریباً تمام هفته‌ای كه گذشت را در گیر اخبار مرتبط به حجت الاسلام والمسلمین حسنی و انتصاب امام جمعه جدید ارومیه گذراندم.

امروز كه اخبار این چند روز را دقیق تر مرور می كنم بیش از هر چیز، بزرگی حجت الاسلام والمسلمین حسنی كه كل محتوای همه اخبار را پر كرده است برایم هویدا می‌شود.

در حقیقت متن همه اخبار در باره این انتصاب، تحت الشعاع عظمت شخصیت آقای حسنی بود و آنچه در مورد حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه جدید ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان زده می‌شد حاوی نكاتی بود كه پیشاپیش انتظار می رفت، گرچه همگان بر شخصیت والای این روحانی خوشنام، خوش سابقه و با خانواده ، اذعان داشته و تصریح دارند

.

شخصیت حجت الاسلام سید مهدی قریشی در این استان تقریباً كم نظیر است و شاید بتوان، فقط فرزندان مرحوم آیت الله سیدعلی اكبر قره باغی را از زاویه فرزند نماینده مجلس خبرگان بودن، هم شأن وی دانست.

وقتی برای این انتخاب گزینه دومی به رهبر انقلاب پیشنهاد نشده است یعنی، لفظ كم نظیری را می توان در این موضوع كنار گذاشت و از واژه بی نظیر برای این انتصاب استفاده كرد.

مشاهداتم از همه وقایع این روزها و از دیده‌ها و شنیده‌هایم از بطن و متن حضورم در وقایع اخیر، برایم ثابت كرد كه تقریباً هیچ یك از دلسوزان انقلاب از كناره گیری حجت الاسلام والمسلمین حسنی از امامت جمعه ارومیه خوشحال نبودند، اما یك هوشمندی، ریزبنی و سیاستی در این وقایع مستتر بود كه همگان را به این یقین رساند كه باید از این گذرگاه كه ویژه مردان روزهای سخت همچو آقای حسنی است گذر كرد.

دلم نیامد از یك غفلت ناخواسته در این همه خبر و رویداد یاد نكنم، از كسی كه در روزهای اخیر تقریباً هیچ كس از وی هیچ یادی نكرد، نامی نبرد و سخنی به میان نیاورد.

سخن از یك مادر است.

مادر.

مادری كه فرزندی به دنیا آورده كه اكنون امام جمعه یك شهر، تكیه گاه یك استان و مورد اعتماد رهبر یك كشور واقع شده است.

مادری كه چنان خانه آراسته تا عالمی به عظمت آیت الله سیدعلی‌اكبر قریشی در شهری كه چسبیده به دروازه‌های اروپاست 50 كتاب دینی و قرآنی تألیف كند.

این روزها، از مادر حجت الاسلام سیدمهدی قریشی یادی نشد، دریغم آمد به خاطر‌ها نیاورم كه برای به اینجا رسیدن این شیر پاك خورده در پس این همه توفیق، یك مادر ، سزاوارنه مادری كرده است.

 قدردان این مادر هستیم.

آذربایجان به چنین مادرانی افتخار می‌كند






:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الماسی از جنس آفتاب و آدرس almaseaftab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com